18 thoughts on “Pemuda Umno, NGO Tuntut gesa AG letak jawatan

  1. Ini lah Melayu erra Pak Kadok jangan mengeroh kan ayer yang sudah tenang hanya membuat negara luar mengetahui orang Melayu Malaysia sangat rendah mentaliti dan attitude nya, siapa kamu nak memenjat AG gunakan akal Soal ADIB biar kan pehak berkenaan yang menyelesaikan.kematian bukan ditangan kita Allah yang mengaturnya, kalau begitu Allah pun salah lah? kami rakyat tidak menyebelahi sesiapa nak buat sesuatu biar dengan cara yang benar, mengapa soal Adib dibesar2 kan, soal orang curi wang rakyat dan negara semua diam , Apa motive yang sebenar membuat demo yang tak berasas dan tujuan yang tak benar.

  2. x payahlah umno guna Adib cari sokongan politik, rakyat dah meluat dgn wayang umno, konflik isu kuil hingga Adam terbunuh juga tercetus akibat dr lakonan umno bn utk cari untung.

  3. Takde isu lain…bukannya dia kat tempat kejadian, bukannya dia yang siasat, bukannya dia yang tengok bukti, bukannya dia pakar…tapi pandai buat Komen, demo…Batu API tin kosong….sudah la…ketua sendiri 100 dakwaan, ketua sendiri simpan ratus ratus juta..ketua-ketua dia Ambik duit sini sana….otak lembab disumbat dedak

  4. Lebih baik pi cari kerja….dapat gaji bolehlah derma kat Umno…buang masa meroyan tu tak akan tolong Umno yang sudah pokai…..

  5. Hmmm atok MMG nk bcup bngsa India apa yg trjdi kpda arwah adid MMG tlh bnyk d ubh kebenaran d tutupi pnbohongn bwh arahan atok dan Tomy Thomas kpda bngsa melayu sdaq LA krajaan skg hanyalah barua kpda DAP pig

  6. AG buat keja ikut siasatan polis ikut undang2 org bodoh ja nak buat keputusan suka hati.. Kalau u org ada bukti lain knapa dulu tak buat repot pastikn bukti yg nyata bukan ikut hati yg marah. Hancur negara kalau kita buat keputusan mgikut perasaan bukan ikut bukti yg ada…

  7. Perlantikan TT direstui / dipersetujui oleh YDP Agong. Demo lah pd YDP Agong. Sudahlah rakyat tahu strateji UMNOPAS nak tumbangkan Kjaan PH dlm 3 tahun adalah tindakan espionage & subversive yg giat & aktif meracuni minda rakyat utk membenci Kjaan. Jika ikhlas kenapa penyelewengan Kjaan dulu dipertahankan.

  8. Sudah lah macai Najib dan Zahid… brpe ramai orang yang terlah hilang tanpa record pada zaman si penyamun dgn si samseng tu.

  9. Maaf cakap tetapi saya ada menghadiri sebuah majlis hari itu di mana pakar forensik yang menyiasat kes ini mengaku Adib dilanggar bukan dipukul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *